Orhangazi'den İstanbul'a ulaşım sağlamak için Osmangazi Köprüsü üzerinden geçiş yapacak olan sürücülerin, geçiş ücretlerini HGS sistemi aracılığıyla ödemeleri gerekmektedir. HGS etiketi almak, bakiye yüklemek ve geçiş sırasında otomatik ödeme işlemlerini gerçekleştirmek, bu sürecin önemli adımlarını oluşturmaktadır. Aksi takdirde, yetersiz bakiye nedeniyle cezai durumlarla karşılaşmak mümkün olabilir.
Osmangazi Köprüsü'nden İstanbul'a geçiş ücreti, HGS (Hızlı Geçiş Sistemi) üzerinden ödenir .
Ödeme adımları:
Eğer HGS bakiyeniz yetersizse, geçiş ücreti tahsil edilemez ve ihlalli geçiş yapmış olursunuz . Bu durumda, 15 gün içinde geçiş ücretini ödemeniz halinde ceza uygulanmaz; aksi takdirde geçiş ücretinin 1 katı kadar ceza ödemeniz gerekmektedir .
SON YAZILAR